LOV

Ja, lugn onsdag utan dess like. Jag har absolut inget kul å göra,
förutom att plugga och skriva på låtarna. Och jag vill inte göra nåt
av de, men jag måste :(:(:(:(:(

Men då kan man trösta sig med att man inte ser ut såhär:

:c D <(hejhej)

Jag har inget liv. Måste skriva mediafördjupning, annars har jag hur mycket
som helst att göra dagen innan skolan början. fan, att man aldrig ska få va ledig.

Bara jag och Tindra hemma, fast hon ligger och sover. I min syrras säng! :O
Önskar att de vore nåt bra på teve ikväll, men nä inte det. Blir å lägga sig 7.

Hejdå!

Idag Pjesker, imorgon Luleå.

/Julia


åh, älska löshår! <333333

Kommentarer
Postat av: elina

man skulle ha varit en hund

2008-10-29 @ 14:19:55
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0