Sista dagen...

Det finns fortfarande hopp Elina


För många kommer höstlovet betyda ledighet, vila, skoj och sånt.
För min del betyder det ångest, plugg, saknad, jobb. Inte så kul.
Men jag har iallafall kommit en bit på historiaplugget, och det är
ju bra. Måste kunna allt, annars kommer jag inte kunna sova inatt.

Jag har den där gnagande ångesten hela tiden, som skriker åt mig
att göra något åt mitt liv, snart går jag ju i bitar. Dags att börja plåstra.
Inte negga så jävla mycket över allt, utan istället sopa av knäna och
ställa sig upp som den julia jag egentligen är. JUST DO IT! eller hur? :)

Torsdag drar jag, Jacke och Bull till Luleå för lite musik. Det ska bli kul.
Redan DÄR släpps lite (ganska mycket) av min ångest. Tack och lov!

Nej, nu äre tillbaka till plugget innan ångestvågen kommer ikapp igen.

//Julia-jävlar-i-mig

Kommentarer
Postat av: elina

klart det finns hopp ;) vi har ju hela vintern på oss! lycka till på provet, ha int ångest!

2008-10-23 @ 18:49:31
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: julia

nej jag ska försöka, har pluggat jävlat hela kvällen.. :P

2008-10-23 @ 21:27:35
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0