Sömngångare

Igår kväll fick vi igång 242:an. Vilken lycka! Så nu är det bara bromsarna som ska fixas, sen har vi en körbar, röd volvo av årsmodell 75. Fint va?

Alltså det här med att gå i sömnen, är inte det jävligt sjukt? I morse vaknade jag i soffan utan en aning om hur jag hamnat där. Så jag har på nåt sätt tagit mig till sängen samtidigt som jag sov, tagit med mig täcket och mobilen för den låg på golvet utmed soffan. Och jag har aldrig tidigare gått i sömnen(!!!). Trots att min soffa är väldigt kort så var det skönt som satan att vakna där.
Sjukt. Men ändå coolt (tyck ja).

Hehe. Nu ska jag kolla på tv!
Puss /Elina


Kommentarer
Postat av: Malin

MEN PEPP!!!!

2008-10-10 @ 16:11:05
URL: http://springibena.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0