Stjärna

Dave Grohl är fan bäst! Han kan allt! Spela gitarr, sjunga, trumma, vara cool och bäst och vara skådespelare. Han är min idol, min förebild. I framtiden, när jag har skaffat mig en redig karl och vi får vår son ska han heta David, och i mellannamn ska han heta Erik. Ganska bra namn tyck jag, va tyck du?


Dave som djävulen i Tenacious D. the pick of destiny (BRA film med Jack Black m.fl)




Jag satt och sjöng times like these nyss och då kom jag på att jag skulle ta lite kort för att se hur jag ser ut när jag sjunger, här har ni resultatet:


Självklart fanns det värre bilder, men jag valde att inte lägga ut dom eftersom jag då kan hamna på nån "fjortisar-i-arvidsjaur"-film. Fast he gör man ju ändå! ;)

Åh vad jag har tråkigt.

Jag gick in på min last.fm-sida och fick där se vilka artister/grupper som jag har lyssnat mest på:

1. Foo fighters (♥)
2. Josh Rouse (när man ska sova)
3. Kiss (när man ska peppas)
4. The Kooks (när man ska bli glad)
5. Håkan Hellström (när det är sommar)
6. Coldplay (när man ska vila och är lite ledsen)
7. The Hives (när man är arg och vill slåss, jävlar så peppad man blir)
8. The Beatles (lite då och då, då man bara vill vara ett tag)

Ja där ser man. Gud så himla roligt inlägg det här blev då.
Dags å spela lite elfiol så man får upp humöret lite! :D

/ELINA

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0