Mer körkortstillstånd

Tjenare tjenare!
Nu har jag fått ytterligare körkortstillstånd, A1, BE, CE. He känns bra!

Så då sitt jag här vi datorn och lyssnar på Hoffmaestro (tipsad av Eije) och jag kan bara säga att FY INI HELVETE vilka lyckorus man får av musiken, underbart!! Helt klart mina nya favoriter!


Ikväll har jag träning också, 21-22, det känns ju väldigt, väldigt lockande... *not*

Näämen, den här dagen var faktiskt bra.
Körkortsteori hela förmiddan, sen en timmes hydraulikrepetition och slutligen skoljoggen.
Först var det tänkt att vi skulle ta den korta sträckan, 5km, men när vi väl kom dit bestämde vi oss för att ta den längre, alltså runt hela ringleden. Drygt 9 km. Heja heja, jag och Julia, vi kan! Kom i mål efter 1 h och 2 minuter. Och inte var vi sist heller ;) FEETTT nöjda!
Och för att inte glömma, VG på elsäkerhetsprovet, ich bin zufrieden! :D

Höst ♥






/ERLINA

Kommentarer
Postat av: julia

inte bättre än foo fight[örs] antar jag? :o

2008-09-25 @ 15:33:18
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: elina

men nääää, ä du toki?

2008-09-25 @ 17:17:05
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0