Vecka vecka vecka

Sakta men säkert börjar komma in i de nya rutinerna.. Shit vad trött jag är på morgonarna. (hur skriv man?)
Och idag har vi svetsat heeeela dagen lång, och klantjäveln jag klantade mig och tittade på svetslågan utan svarta skyddet på hjämen (som man måste ha när man svetsar) så nu sitter jag här och är halvt svetsblind med världens huvudvärk, KUUL! Dessutom är jag så förbannat trött, ja till och med så trött att jag somnade vid middagsbordet. Men tröttheten har dock en förklaring; sena basketträningar. They sux!
En rolig grej som händer med laget (hahahaha ja vårat damlag!) är att vi har fått massa nya spelare, typ gamla spelare. Ja hoppas he bli bra.

Nu ska ja sluta schwamla och krypa ner i soffan (varför har man inte en sån där mysig soffa och en sån där mysig David, som dom har i "Morgonsoffan"?) och kolla på nå tvprogram. Å äre inge bra på tv her jag kanske in en kär dvd-skiva som heter "Scrubs" och trycker på knappen PLAY. He ska ja no göra.
Fan ja måst ju plugga el också men he är ja för trött för känn ja.




















Ha he så bra allihop!

/Trött EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0