Änglar och jävlar

Ja, livet är it lätt. Men en sak vet jag, och det är att jag fick mvg på min jävla nk-uppsats! Jag är så stolt så det an ingen förstå. Jag trodde jag totalfaila, men hennes kommentar löd "Helt otrolig uppsats! Så välarbetad och genomtänkt. Bra!" Nästan så jag fick tårar in my ajs.

Nu sitter jag och dricker chai, och ska plugga. (sent, I know) Vad händer på fredag, någon som ska på påskdansen? Jag vill iallafall bara hitta på något kul nu när det inte bar av till fjällen. Jag vill kanske umgås med nytt fresht folk, det är coolt. Någon som känner sig manad?

Köpte nytt Norton Antivirus idag, så nu är det fixat och jag kan pusta ut- Min dator är skyddad!
Jag vill gärna att någon köper denna till mig;
Då skulle jag vara tacksam. Ni kan lämna den utanför dörren, tack :)

Måste även beställa balklänningen, jag är så nervös för att den inte ska
finnas kvar när jag ska beställa. Skynda, skynda.

På onsdag drar jag till Luleå för att möta upp Erik "Zäta", vi ska jobba på mitt "projekt" och jag ska ha två mysiga dar i Luleå på Quality ;) See ya! Kisses/ Jullan

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0