Engel

Å vilken tung och seg dag... (Fast jag borde inte klaga :D)
Började med en 180 minuters riskutbildning till körkortet, vi prata om alkohol, droger och sånt. Sen på eftermiddan gick vi igenom instrumenteringen på alla hjullastare och lastbilar. Har faktiskt mitt alldeles första prov på gräv på onsdag nästa vecka, i just instrumentering. Ganska mycket att ta in..
MEN JAG ÄR SÅ GLAD. *Jätteglad smajli*

Nu ska jag nog ta å göra något roligt, lyssna på Salem och stå på händer kanske.

KRAMAR FRÅN ELINA!!



Det här är bara SÅÅÅÅ 2009 Julia!

Kommentarer
Postat av: j

the wierd one and the broken head :D

2009-04-01 @ 22:00:29
Postat av: j

ENGEL

2009-04-01 @ 22:01:21

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0