Från less till PEPP

Vad hände idag riktigt? Jag var sur hela dagen. Sur, trött och less! Men sen på kvällskvisten for jag på gielas och där träffade jag laget. Vi bestämde oss för att dra till Skellefte på Boda borg, och sen övernatta på hotell. He kom å bli GREJT!

Efter det lilla basket-mötet var jag ute på en liten snabb springrunda på 20 min, kände peppen komma tillbaka. Lyssnade på Moneybrother och SMK. En bra spellista då man springer, den kan jag rekommendera.
När jag kom tillbaka hade min kära mor bakat småfrallor och mitt humör var på TOPP! Så vi gjorde blåbärste, åt kanske nitton mackor var och såg brittisk komediserie. Alltså, livet är gode jävla bra. Wiho!






FETT BRA Å PEPPANDE MUSIK!

Hejdå /Elina HJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

från depp till pepp!

2009-04-24 @ 20:38:09

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0