ÄtarN is here!

Min påskhelg var gul o kul. Sol, mat, hundar, lamm (levande), frihet, bastu, familjen, stugan och massa myys.
Jag kom faktiskt hem igår kväll och det var skönt. Älskar att vara ensam här hemma i Renudden.

Idag har jag inte gjort allt för mycket! Solen sken som fan i morse så jag låg i bikini på renskinnet. Sen for jag till Robin och svamla hela dan, satt på hans tak, åt glass och lyssna på gomusik. Gjorde bort mig nå jävulskt på ica... HE HE HE!
(100%-ig låtmigsjunkagenomgolvet-känsla. Het man Elina så kan vad som helst hända!)

Nå, vad hände i slutet av den här fantastiskt spännande dagen då?!?!
Jo...
 
Jag och Julia for och såg Kenny begins. Och ska jag vara ärlig så var den helt fantastisk! Sjukt bra!
Fem (5!) av fem (5!) vivetits.



Ja säg he igen, SJUKT bra från början till slut, bra skådisar och klockren humor! ALAJKITTALAJKITTALAJKITT!

Nu, efter en Rassel med kolakulor, massa chips och saft senare, ska jag lyssna igenom Fade to black igen och sen blir det att sova i sängen, min sköna säng som är BÄST! LOVE IT!!

It's fucking brilliant, it's awesome.
PERFECT! KAH

GOODNAJT
Hälsningar Elina

Kommentarer
Postat av: finast namn

sv: taaack :] kul att du gillareee :D

fan vad snygg header ni har, btw =)

2009-04-12 @ 23:37:27
URL: http://villvasomallaandra.blogg.se/
Postat av: vivetit

höhö jag som gjort haaan! :D jag bruka ändra lite då och då, så elina får sig en surprise!

2009-04-13 @ 10:20:10

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0