KISS AND BICE ON U

Idag ska jag ut med skotern med familjen och gö upp nå eld. Sen så får man hoppas att inte disigheten tilltar, och att vänden blir liiite svagare.
Synd att stugan i fjälls är full, annars hade man ju lugnt befunnit sig där just nu. Men man får göra det bästa av situation och va glad att Joel kommer hem ikväll iallafall! :)

Jag måste plugga också. Men jag tänker inte ta tag i det förrän i veckan, känns som att påsken är en hel(i)gtid. Men ett antal arbeten ska göras, ett antal sidor ska läsas och inpräntas i min inte så snabba hjärna. Men inte idag, för idag är det schtek som gäller! Ha he, and you know; inget går upp emot en solig vårdag i Norrland!



Julia

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0