Tvärförvånad

TJAO!
Alltså idag blev jag positivt överraskad då jag fick tillbaka min svensk-uppgift. Jag tvärskrev den förra veckan, tänkte inte så mycket och hittade mest på lite sådär tvärsmarta grejer, å ba KAH! Så fick jag MVG på den!
Ni kan ju kalla jag och Julia MVG-barn ;)
Jag är jävligt stolt över mig själv faktiskt. Brukar inte vara så bra på att skriva om böcker och filmer, men det här gick ju tydligen YPPERLIGT bra!

Som den här låten!
 

och den här! Helt underbart för öronen ♥


2:a april idag, och det innebär att kusin Peter fyller 18! Så vi var på Capsicum och åt nå så ini helvetes POTENT mat, en Black & White. Gott nå jävulst!
Efter det och lite tårta hemma hos n' Peter så for jag hem och tvärbaka dubbel sats kladdmuffins.. tyvärr ska dom gå till basket-dm i helgen, men jag fick iallafall lukta & se på dom :)

Å NU NI ska jag tvärläsa igenom engelskan vi har imorgon, och kanske tvärspela lite fiol.

Men ha en trevli helg, så kanske polätt'n trilla ner!

Elina

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0