Det går så fort...!

HAj! Nu är det helg IGEN! För mig iallafall. Har sorterat bland mina gamla saker, minnesgrejer och skolgrejer från förr.
Hittade en "Gläntan på prao"-bok, som vi skrev i 2an tror jag. Alla fick skriva om sin prao-dag och så gjorde hela klassen en tidning om det. Bläddrade fram till min sida. Det stod:
"Jag har varit på Droppen med Carro och på kommun huset. På droppen fick vi sitta i kassan, det var kul. På kommun huset fick jag sitta utmed han i växeln och kopiera papper med Kennet. Det var kul. Jag fick två pennor av Kennet.
Det var en ganska rolig prao dag."

Jag hittade en pärm med "Elinas fiol noter" också, åååh vilka minnen......Jag gillar minnen.

IMORRN dra jag till A-plog!

HAYDOOOOOW
/EHJ

Kommentarer
Postat av: Big M.

LYCKA TILL I ARJEPLOGET! PUSS ÄLSKAR DIG MEST HOPPAR DU HOPPAR JAG DU ÄR MITT ALLT ÄLSKADE DU ÄLSKAR DIG MER ÄN MKT MEST! <33333

2009-08-06 @ 22:35:03
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0