Långhelg=lulekalas+mys

Då vare måndag igen, och jag har jobbat.
Helgen var verkligen sjuuuukt mint.
Torsdagen var vi på rix fm-festivalen, träffa kusin Jocke och han fixa in oss backstage. Småprata lite med dom i Heat-gruppen, pratade om skotrar med Kim (ni vet han som var med i made in Sweden eller va he nu hette..riktigt rolig var han)
Sen for vi in på All star och där fortsatte festen. När vi visade upp våra pass för vakterna bugade dom sig för oss och sa "Välkommen!"
Där vare fett, fick äta och dricka hur mycke vi ville. Sjukt bra musik spelade dom också, så det blev en och annan spratteldans med en och annan stekare. Svettigt, fullt på dansgolve och jävlat ÖSe!

Fredan var en solig dag det med. Gick på stan och var less. For sen ut till kalaset och missade Erik Z men hann se Thåström. Flumma lite och åkte en vidrig nattbuss och hoppade av på fel hållplats vilket innebar en rätt dryg promenad till självaste Porsön.

Det blev lördag och vi tog bussen hem.
Niklas kom hit, jag blev glad och det var mys.

Söndagen var solig (NU HAR SOMMARN KOMMIT!) och jag och Niklas for ut och paddla till Alfreds. Låg på stranden, badade och jag sprang runt som ett tok!

Gode mint helg och satan va bra allting känns.

Nu sitter jag här i Mellansjö och funderar på att gå ut, solen skiiin ju för tusan!

AJÖÖÖÖ
/EHJ


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0