Annandagen.

TJOHEJ!

Nu har man äte upp sig lite och ligger utslagen på golvet. Har fått riktligt med sömn de senaste tre dagarna, kan jag lova! Jag har sett ett tiotal filmer, och ingen har egentligen varit någon man tänkt "men gud så ovärd". Jag är helt enkelt nöjd med tillvaron.

Imorgon ska jag upp till Arvidsjaur to spend some time with daddy, and hopefully we'll take a trip to Skeå-town on monday. Det ser jag framemot, dock inte köerna...

OCH SEN PÅ ONSDAG... så bär det av till ÅRE! Gud vad jag längtar, måste bara köpa en ny bräda så jag slipper skämmas. Skojar inte. Men kul ska det bli, får se hur länge jag stannar (kan jag någonsin slita mig frivilligt?).

Nu- en film kanske?


Julia


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0