Goddagens!

Idag sa jag farväl till käre Kalle som ska hem till Åre. But I'm comin' for ya baby! Den 29e tar jag bussen dit för att fira nyår. Det blir mint!

Nu sitter jag hemma i mitt nya rum och beskådar den fina 60's fondväggen, och funderar på om jag ska ta en repa på morfars vind efter litte möbler!

Det känns konstigt, jag har ingen säng, inget som luktar som vanligt. Mamma har köpt en liten bäddsoffa som hon tänkt att jag ska sova i. Men jag vet inte. Känns inte som vanligt. Jag ska få nytt golv, ny säng och lite annat. Det är fortfarande inte mitt länge. Det är bara att inse att jag faktiskt har flyttat ut. Även om det inte är långt så är det mentalt wierd.

På tal om att flytta ur boet, om 120 dagar fyller jag 18, Tjoho!


Julia




Kommentarer
Postat av: Kalle Sigurdson

Smultert!

2009-12-21 @ 19:03:40

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0