Plötsligt händer det!

Jag har suttit här och tittat på blocket i flera timmar nu. Och jag drömmer mig bort till då jag kommer att ta mitt steg in i den stora världen, då jag blir oberoende och kan göra vad fan jag vill.
Först ska jag börja köpa en trisslott lite då och då och vinna en miljon eller två (kanske kommer det att hända?!), eller så kommer jag bokstavligt talat att jobba arslet av mig i sommar.

Om alternativ ett går enligt planerna så blir det att jag köper en väldigt fin bil, antingen en Volvo C30 eller en Audi A5 Coupe (3 LITERS TDI KAAH)
Och resten av pengar sparar jag till min kommande lägenhet, som jag än inte vet vilken stad den kommer befinna sig i.

MEN om jag inte har turen på min sida, att det blir nitlotter alltihop, så ska jag försöka få ihop ungefär 30 papp och köpa en rätt fräsch Passat eller Audi. Får se vad jag vill ha och har råd med, kanske rent utav blir en Volvo S80?


Ville med detta blogginlägg bara meddela att jag längtar som fan tills jag fyller 18 år.
JAG LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Jippi, tänk att jag ska köpa bil!




/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk för att jag är 18! :D

2009-02-19 @ 21:09:40
Postat av: elina

men tänk snart är jag 18! TYP snart...

2009-02-19 @ 22:04:52
Postat av: Linnea

Jadu en a5 skulle inte sitta helt fel nu när man har körkort :) tyvärr är den ju bara lite för dyr för mig :(

2009-03-10 @ 20:40:10
URL: http://linnealindgren.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0