En helt bra torsdag

Igår kväll blev det ganska mycket träning. Först en timmes styrketräning på gymmet, sen fys på basketen, som slutade klockan 22. Efter det blev det ju en halvtimmes promenad till lägenheten, ganska myggfritt.
Torsdagen började bra... NOT. Trött som ett as och träningsvärk i både arsle och lår fick jag powerwalka till skolan för att inte komma försent. Dagen flöt på rätt snabbt, och hips vips var jag hemma hos Nina och gjorde tacopaj. Självklart drack vi trocadero och den obligatoriska kladdkakan fanns där till efterrätt, med en massa grädde. FYFA-AN så JÄVLA GOTT.

Och nu är jag hemma i käraste Renudden och lyssnar på Apocalyptica, Metallica och spelar nå fiol.
Taggar förstås till matchen imorgon på Gielas 19.30.

Annars har min vecka varit himla bra, och jag är så himla stolt över mig själv. Måste bara säga JÄVLAR vad jag är bra ibland. Inte ofta jag får höra det av mig själv :)

   
Svårt å hålla sä på vägen.. Min lärare körde faktiskt också ner i diket :)

PUSS Å KRAM /ELAINA

Kommentarer
Postat av: Big Mama

DU VAR SÅ JÄVLA DUKTIG!!!!!! Big Mama är stolt. Och 22 Augusti, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2009-02-13 @ 17:26:48
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0