Fin-skor!

Var och gick en promenad med älsklingen, hästen Kennet och våran lilla älskling Ringo :) <3 dem är så söööta!

Sedan gick jag och kikade i affärerna, där hittade jag såna otroligt snygga skor, ja, jag var bara tvungen att köpa dem! Dem kostade 4500:- men dem var lätt värda det priset.

Helt rätt i sommar! Visst var dem snygga?

Nä nu ska jag rasta Josef en sista gång (tänk va mycke lort som kommer ur en sån liten varelse! helt fantastiskt) och sedan läsa ett nytt kapitel ur boken "Jag är bäst i världen". Den boken ger en verkligen livslust och självförtroende och enligt forskare så får man bättre hy av att känna sig bra. Ja, varje dag lär man sig något nytt tack vare dessa fantastiska forskare och proffessorer! Dem är så duktiga.

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: julia

HJAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, LÄTT BÄSTA INLÄGGET I HELA BLOGGEN!!!!! fifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA ZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZDZ

SNACKA OM IRONIIIIIIII! :D

2009-02-27 @ 11:14:02
Postat av: elina

vadå? :( sluta skratta, ja va faktiskt seriös :/

2009-02-27 @ 14:57:17
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0