Fyfan så underbart så underbart så underbart

Fick just massa kickar. Satt å åt kladdmuffins med grädde+trocadero (alltid vi♥), lyssnade på Mozart.
Sen pausade jag och spelade ett stycke av Vivaldi. När jag var klar med det så hedde jag igång lite Céline Dion, på högsta volym! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH kan nog inte beskriva vilken kick jag fick. Låtarna var: A new day has come, Alone, The power of love och My heart will go on. Så jävla vackert! Nä det går inte att beskriva! En riktig musikorgasm. Eller som Nina skulle ha sagt: "He rent knull inni örona".

Sen hörde jag på Metallica - Fade to black och Bachman Turner overdrive - you ain't seen nothing yet, GOODE  BRA.

En annan good thing är att nästa år ska jag söka till NUS! Få se om man kommer med! IIIIIIIIIIIIIIIH hooppppass!

NU: Njuta klart av gomusikn å gokladdkakan!
OM 40 MIN: BASKET!
OM TVÅ TIMMAR: Sova i mammas å pappas säng!

/Elina, som jävlat LEVER för tf!

Kommentarer
Postat av: LN.

LEVA ÄR BRA!

2009-02-05 @ 14:53:15
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: julia

1. Vad är NUS?

2. Åker ni och Issas familj tillsammans till Kreta?

3. Vad händer?

2009-02-09 @ 08:59:39

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0