Hallo

Idag har det varit en otroligt vanlig måndag, inte mycket hänt. Imorgon lär det vara en helt vanlig tisdag. Ja, veckan lär rulla på. Men det är inte det som är grejen, det är det att TIDEN BARA FAR. Alltså den kuta som fa-an! På torsdag ska jag till "Norrbottens huvudstad" Luleå, och kolla läget. Sjunga en ton eller två, och sen bege mig hem igen. Och på lördag är det ju Alla ♥-dag, då ska jag på dop för lille Isak :) Sen så ska jag plugga och skriva massa låtar också, så jag har fullt upp kan man säga. Och sen så kommer tiden gå så fort att snart är man old 'n' grey...maan, time flies. /Juliet


Typ ett år sen... det är ju sjukt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de gå så FORT när sommaren kommer..

2009-02-09 @ 17:44:51
Postat av: julia

..att se se när marken blir grön, den som just varit vit..

2009-02-10 @ 10:17:25

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0