Äre fjortonde idag?

Jag har inte så bra koll, är i min egen värld.
Ikväll då jag kom hem efter skolan satte jag mig direkt med
vår powerpoint som ska redovisas imorrn, och jag tror det kommer
gå rätt bra, för nu då vi fick en dag extra på oss så känns det som om
jag är mer förberedd. Och så det här vanliga packandet också, som görs
ungefär varannan dag, vilket gör mig förbannad på mitt hit-och-dit-liv ibland.
Önskar att jag hade ETT ställe som jag bodde på och inte massa hus här
och där. Men så är läget just nu, och det är bara å gillart! :)
Jag är lite less på allting just nu, det bästa vore nog att åka bort någonstans.
Alltså, till ett varmt ställe där man inte var tvungen å göra NÅ! bara chilla.
Jag gillar ordet sova, det låter så fint och mjukt och lugnt. Och det äre ju också!

På tal om sova, godnatt!
/Juliet

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0