Fred-dagen

Idag har jag haft prov på Versaillefreden, opiumkriget, boxarupproret, skottet i Sarajevo- you name it! Första världskriget är väl inte det kriget av de två som man studerat mest, men det gick att få in i skallen iallafall:) Nu ska jag hem till Pjerran för att ta en lugn kväll framför teven och drick varm chocklad, det är mys. Sen får vi se vad helgen har att bjuda på, JAG till skillnad från typ alla andra har pluggat i två veckor i streck (inkusive helgen) så jag har INGET PLUGG ALLS! Suck on that one;) Jo, förutom en franska läxa jag inte gjorde när jag var sjuk, men annars^^ Den gör man ju på fem minuter. Nej nu ska jag bara invänta min mor som har varit och handlat, sen ska bli plocka upp en Joel och styra mot skogen. Hejdå, ha en trevlig helg! /Julia


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0