HOLA!

Idag har det varit en helt ok dag, stör mig bara på massa saker (kan man säga saker?) hela tiden. Men det är ju bara en termin kvar innan jag hamnar i den "riktiga" klassen, det ska bli förbannat härligt. Idag var jag då så trött efter skolan så jag somna i nån timma. Sen vaknade jag och kom på att jag skulle intstruera mamma och hennes arbetskompis på gymmet, shiit! Jag som inte ens orkade träna idag. Men Joel kom lite senare, så det gick rätt så bra ändå. Nu är jag hemma och har tagit mig en dusch, och nu ska jag bara göra franskaläxorna sen blir det sängen. Måste lägga mig tidigt ikväll, sov i princip hela dagen idag, inte bra. Sen så hade vi ju matteredovisning idag också, tacka vet ja Robin som ordnade vår powerpoint igårkväll. Nä, nu äre bara å ge järnet igen. Just do it - Som Nike skulle ha sagt. /Julia

Kommentarer
Postat av: NIKE DYNAMITE

JUST FUCKIN' DO IT!

2009-01-27 @ 14:28:37

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0