MAIÅJAJAJÅDA

Imorgon är det fredag, och jag slutar jävla halv ett! (och då menar jag
faktiskt en halvtimma efter 12 på dagen, inte på natten för er som inte vet)
Det är sjukt att sluta SÅ tidigt, lite för tidigt. Och jag som har fotbollen senare,
så det blir ändå ingen tidig dag för mig ;b Men imorrn blir det så =)

I helgen ska jag ta det lugnt, jävlat chilla. Annars kommer jag inte återhämta
mig till nästa vecka, vilket kommer innbära att jag kommer vara sjukt trött.
Och nu har vi börjat med naturkunskap. Men det verkar helt okej, lite blandning
av kemi och biologi, och det är ju inte helt fel. Och lite klimatgrejs och såna där
aktuella grejer. Ska bli fun, och ny lärare också.

Jag är inte en ytlig person. Det trodde jag för ungefär ett år sen. Men nu har jag
kommit till insikt, och liksom... börjat jämföra med omgivningen, och holy moo!:D
Jag är ju nästan gla att ja het julia och int nå anne. För då går man för en hundring.


Kommentarer
Postat av: elajna

va härligt julia!!!

2009-01-08 @ 19:39:38

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0