MAT

Goddagens! Idag har vi spelat match, och vi förlorade bara med 6 poäng! Men jag fick problem med mina benhinnor igen och kunde inte spela nästan nånting, he kändes gode surt.

Dagens konsumering av livsmedel:

Frukost: Havregrynsgröt med hallonsylt å mjölk
Lunch: Lax med pressad potatis, sås, massa broccoli, grönsaker ett glas blåbärssaft och en multivitamintablett på det. NU JÄVLAR ALLTSÅ!
Middagen blir fläskfilégryta med ädelost och klyftpotatis. Till det ska jag dricka Trocadero! :)
Sen ska jag nog äta glass, ev. baka en kladdkaka. Åsså blire till att plugga till teoriprovet i traktor imorgon.

Fan, he lät nästan som en ångest-fri söndag heina.

HAVE IT VERY GOOD, FOLKS!
/ELINA

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JAG har haft en ångestifri söndag, det var så jävla schönt. jag har till och med gråtit av lycka idag!

2009-01-18 @ 22:34:36

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0