En väldigt mint helg i Pjesker

Fredagen var bara så lugn den kan bli. En bra film, en lillasyster och många skratt.
Lördagen spenderades på sjön, både med syrran, kusin och Hanna Grahn. Sen flyttade jag till nästa båt som kördes av EHJ. Där fick vi nå småabborre, men inget som gick å väga in. Han som vann öringsklassen minns jag it namnet på ens :P

På kvällen var Pjesker on fire. Det var rekordmånga på Aftersea, både gamla och unga. Det var riktigt charmigt faktiskt. Jag sjöng tre låtar tillsammans med metalbandet, som uppskattades. Musiken som spelades under kvällen var typ en jävligt bra val. Jag och Elina gick i brygga och stog på händer, sprang på ängen och himlen var rosa. Hon tappade sin telefon, men den blev snart återfunnen. Vi snurrade runt och fick oss en billig fylla. Det var en kul kväll.

Sen sov Elina över och dagen efter blev inte många timmar lång. Vi bakade cupcakes och såg film i mitt rum. När Elina for hem, så gick jag aldrig ens ut den dagen. Men det var skönt, man måste ha slappardagar ibland.
Och jag är så glad, för till och med Liza kom till Pjesker. Det blir som mer och mer sällan, och det är så jävla tråkigt.

Idag är det måndag, och då steg jag upp jävlat 06.00 för att dra till jobbet, jag åt frukost och gör allt som görs på morgon. Men då skulle jag tydligen inte jobba, utan plugga på teorin som jag har prov på imorrn. Så nu sitt jag här 11.00 istället, och ska äta frukost nr.2

Imorrn far jag till Skellefteå, till Vägverket för att sätta mina kunskaper på prov. Önska mig lycka till! Sen dagen efter det så åker vi till Skellefteå igen, för att se Harry Potter premiären. Men vi har en biljett till övers, nån som känner sig manad? :)

Ha he fint, jag brukar inte skriva såhär mycket. Men det var så länge sen. GLHF med allt säg jag bara /Julja hå


Bara en till grej. Jag har två måsten idag, påminn mig och bli arg på mig om jag inte gör dom!

  • Lära mig mc-teorin
  • Skriva minst en låt



Jennies födelsedagspresent. Honda CFR (om jag minns rätt)!


Och självklart hade jag städat mitt rum när he skulle komma folk...


Elina kvar gladast!


Vi burra ner oss och såg på filmmmmmmmmmmmmm


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0