Fortfarande in love with the fairytale

Haj. Igår jobbade jag klart för den här veckan, så då firade jag och Patrik det med att göra en kladdkaka med mint på.
Men efter vi hade ätit den låg vi och dega framför tv:n och Supersize vs. Superskinny visades så fick vi kanske lite jävla dåligt samvete så jag tog på mig mina springarskor, svarta wayfarer och Patrik tog sin nya longboard och röda wayfarers, jag sprang och Patrik åkte de 5 kilometrarna in till samhället, upp på Lillberget till Liza. Där blev vi bjudd på mer kladdkaka!
UNDERBART!

Sen sprang jag en liten bit i spöregne. ÄNNU MER UNDERBART

Den här natten drömde jag läskiga drömmar.
Bland annat att Janne (lärarn) var en vampyr och att det rann blod i hydraulledningar i hjullastarna, att det var kistor på släpvagnarna och att det spökade över allt.
I drömmen drömde jag sen att jag och min familj åkte till Gran Canaria, och att min familj glömde mig på gatan.
Sen vaknade jag upp i drömmen och tänkte "fan vad tur att jag inte blev glömd på Gran canaria!", men så fortsatte blod-drömmen med alla spöken och vampyrer igen..

Det var verkligen skönt att vakna upp på riktigt sen!
Och ikväll blir det Trästocks! Imorgon blir det Arjeplog!
Hoppas det blir KUL!
HEJDÅ!

/EHJ

PS.
Bra låt!



DS!

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0