Hemma igen

Alltså jag har haft det helt swainit bra. Jag lärt mig var jag ska gå då jag ska med röda tunnelbanelinjen, lärt mig åka pendeltåg mot Haninge, bott i Skärholmen, varit med Robin, varit på bbq-party i Sköndal, varit på 2-årskalas i Bålsta, umgåtts med släkten och alla små kusiner och kusinbarn, varit på babysim, simmat i en pool, simmat i Haninge, ätit jordgubbar på en brygga med Basse på en sjö i Haninge, åkt pendeltåg till Haninge och varit förvirrad på centralstationen (DEN ÄR OÄNDLIG, särskilt om man bor i skogen och heter Elina), ätit förjävligt god glass i Gamla stan och köpt dyrt shampo.

Man hinner göra ganska mycket då man är på besök i huvudstaden i sex dagar!

                 

auf wiedersehen!
EHJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

elina, jag tror at jag följer nästa gång du drar till storstan! (:

2009-07-06 @ 16:26:35
URL: http://aankiluu.blogspot.com

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0