Men det måste finnas nånting under ytan..

Några enstaka gånger har jag gjort misstaget att köpa en tjejtidning. Till exempel Veckorevyn: "Gör dig snyggare, gå ner i vikt, stoppa in silikon i tissarna, bli coolare, var inte dig själv, sminka dig mer och köp dyra kläder så blir du populär!"
OKEJ tänker vi. Så det är så häääär vi ska göra för att må bra. Woho! 13-åriga tjejer måste bete sig som vuxna, man får inte leka fastän man är ett barn.
MÅNGA vet inte vilka dom är längre, man ska spela nåt slags jävla rollspel tydligen. Allt är på låtsas. Man pratar baki ryggen på sina närmaste vänner och vänder sig om och HIPS VIPS älskar man dom mest å gulligullpluttinuttisnuttiii pusspuss!

Å det här gör mig så förbannade jävla less att jag vet fan int vars jag ska ta vägen längre, jag behöv få SLÅSS!!!
Typ.
Eller så kan man läsa Trucking :) en läsvärd och vettig tidning.

/EHJ



när allting bara känns PLATT

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0