LULEÅ

Jag har haft en bra start på min vecka. Söndagen var jag, Elina, Patrik och Ad i Pjesker och badade. Måndag åt vi surströmming, det var mysigt. Sen har jag varit i Luleå resten av veckan och jobbat med Erik . Vi spelade in en ny demo på "Romeo", som inte är Romeo längre. Nu är den något helt annat, men budskapet är kvar. Det är det viktigaste :)

Nu sitter jag hemma och vi har som tänkt dra på semester jag och familjen, men vi vet inte var. Det regnar ju överallt? Jaja, vi åker förmodligen imorgon. Ni får ha det fint!

Slänger in en länk till Eriks Zettervalls nya singel, han släpper även sitt debutalbum snart. Det är bra skit! Låten finns även på iTunes och Spotify för er som gillart ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fvsAPwXfglc



/Julia



Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0