Seg vecka

Hallåj i stugan!
Jobbar inte i veckan. Oflyt kan man säga!
Men då kan jag skriva lite om helgen..

Fredagen var vi ju som sagt iväg till Skellefteå för Trästock, såg miss Li, pratade med djurens rätt-kille, busade, åkte hem och var nöjd. Miss Li var jävligt bra! Alltså typ, 79 av 80 tummar upp!

Lördagen kom och det blev snabbt kväll.. Så vi åkte iväg i Adams a4 mot Arjeplog och Silveryran. Och jag kan sammanfatta kvällen som: Nej jag kan inte sammanfatta kvällen. Det var för bra. Helt klart sommarens bästa kväll hittills!
Eller kanske den bästa kvällen nånsin, som jag varit med iallafall.. Wow! Alltid härligt att vakna upp en söndag med ett leende på läpparna, liksom hoppa upp ur sängen och springa ner för trappen och kasta sig ut på bron och bara "GOMORRON, IIIIIIIIIIIH!"

Nu går jag bara och väntar in en viss dag som heter fredag..
Och på lördag blir det PDOL med Promoe, Hardcore superstar m.fl. Känns GEMÜTLIGT!


Alldeles nyss kom min mamma upp och jag satte igång Larz-Kristerzlåten som jag la upp i förra inlägget..
Så vi började bugga. Det var kul. Vi skrattade, så här: "hihihihehehe"
Ibland är jag lite för hård mot min mamma, förlåt mamma, det kan inte vara lätt att ha mig som dotter, alltid arg och irriterad.. Min mamma är oftast faktiskt jävligt bra, bara så ni vet.



Nä, nu ska jag ta mig nå maaaaaaaat. Sen spela lite musik, på återseende!

HEJDÅ
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0