Svennebanansprattlarn på Kreta

Jag kom å tänka på en kväll på Kreta då vi var ute på ett ställe. Jag hade tidigare bett att Martin skulle fixa Promoe - Svennebanan, och snäll som han var så hade han ju gjort det.
Så jag gick till dj:n och önskade den, och sen ställde vi oss mitt på dansgolvet och bara SPRATTLA! Jag märkte hur vissa slutade dansa och liksom stannade upp och tittade som om dom sett nåt väldigt konstigt.
Efter låten var slut satte vi oss ner runt ett bord och jag minns så väl hur en nordisk man ~35 år kom fram till mig och sa: "NICE DANCE" med ett ironiskt leende och tummen upp. Jag kände hur he hetta till för mig, men jag sa bara "THANKS" och försökte låtsas att jag trodde att han menade allvar.
Innerst inne tänkte jag: Förbannade jävel, bara för att inte han vågar dansa fult och okontrollerat..
Jag försökte dock förtränga den ironiska mannen och glädjas av trevliga greker.

Någon dag senare var det dags att åka till flygplatsen med charterbussen, och vem tror ni är den första jag ser när jag kliver in i den kokande bussen om inte den ironiska mannen? Haha, där satt han med sin familj och såg ut att skämmas en
aning. Då var det härligt att få le lite ironiskt mot honom. Hehehehehehehehe


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0