Lite av mig själv

Här kommer några bekännelser eller vad det nu kallas.
Jag hatar skorvar och kryp, jag är precis som min faster. Det kommer kalla kårar på ryggen och jag chöjes då jag ser eller hör nånting som kryper eller flyger nära mig. Jag ganska pedant av mig, men varje gång jag städar så blir jag så förbannat arg. Det är dock en fördel, för då går det att snabbt och effektivt att städa.
Till skillnad från min mamma så gillar jag inte blommor. Om vintrarna SPARAR hon blommor i källaren, hon kan änga timmar åt att vattna och sköta om dem, byta jord och krukor och gulla med dem. Själv blir jag bara irriterad av blommor och har 50% plastblommor i mitt rum varav de levande blommorna består av gröna blad som jag aldrig har vattnat.
Jag tycker att det är roligt att fota, spela fiol, köra grävmaskin och skoter och det godaste jag vet är kladdkaka/muffins. Jag gillar egentligen inte mat så där jättemycket, men palt sitter aldrig fel. Fajitas och tacos är också swainit gott!
Jag tycker om att vara ensam ibland. Då brukar jag sätta igång lite Metallica på kanske en aning för hög volym, koppla in min elfiol till förstärkarn och bara ROCKA LOSS! Jag brukar även sjunga ganska högt, och då är det tur det är en lång bit till mina "grannar".
Jag är tankspridd och sprallig av mig.
Jag har lätt för att skratta. Om jag blir chockad så kan jag börja skratt-gråta och bli i ett helt förvirrat tillstånd.

Jag älskar musik (av alla slag), mina vänner, min klass, min ipod, min familj, hela tjocka släkten och mina fioler.

Nu undrar ni säkert varför jag skrev det här här. Jag vet dock inte varför, det var väl nån sån där impuls från hjärnan.



Egot EHJ

Kommentarer
Postat av: liza

du är cool

2009-07-07 @ 19:37:48
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0