Det är lördag?

Idag har jag kört mc till Pjesker med pappa, sen övade vi krypkörning och bromsning. Det gick jättebra, och jag lär mig mer för varje gång. Inte blinka innan du ska in i rondellen, håll åt höger innan du svänger in åt höger, inte köra för nära gående och blaablaa. Jag ska bli bäst på att köra motorcykel!

Sen körde vi till Frasses och åt nå lunch. Och då gick det upp för mig att jag verkligen hatar skräpmat. Äter det aldrig frivilligt eller känner ett "sug" efter en burgare, blä! Sen att dom blanda ut drickan med hälften vatten är inte nice heller.

Nu är jag trött, och jag vill hitta på något ikväll med mina vänner. Küsse /Julia Holmström


Mitt fina åk =) Nästa år blir det en mellanhoj!


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0