Det är söndag?!

Oj vilken seg dag, har bara legat inne och tittat på tv.
Fyfan för det! Känner mig fet och har tråkigt.

1. Hur gammal är du om fem år? 22, rena gamgumman
2. Vem var den sista du träffade? Mor min 
3. Hur lång är du? 166,5
4. Vilken var den senaste film du sett? Rocky Balboa, såg dock inte klart den
5. Vem ringde du senast? Min mamma som inte ens svarade
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Men usch, man blir ju deprimerad..." till S. Schelander
7. Vad är dagens planer? Äta renskav och sen se på tv, eventuellt äta nå glass eller vara med Robin
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om man har nå viktigt att säga, smsa om man vill kallprata. Eller nå
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är gifta med varandra 
10. När såg du senast din mamma? För 20 minuter sedan ungefär 
11. Vilken ögonfärg har du? Ganska blå 
12. När vaknade du idag? HALV 12!!  
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, jag försökte bli kompis med en svart katt. Blev tyvärr dissad 
14. Vilken är din favoritplats? Vår/sommar: Platanias! och övriga årstider: Arvidsjaur eller södra Sverige
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utrymmen med svettluktande människor 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror att jag antingen bor i Stockholm eller nånstans i Norrland. Kanske utomlands, jag är ju trots allt bara 27 då.
17. Vad skrämde dig som barn? Robotar, getingar och hårdrock
18. Vem fick dig att skratta senast? Patrik.. Har inte skrattat nå idag! Jag är ett vrak idag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, troligen. Men brukar då och då sätta igång lp-spelarn och känna mig som en ung tjej på 70-talet, he brukar kännas bra 
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar. Gode behändigt.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast en stor t-shirt, men somnar ibland på spikmattan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? Ett enda, och jag är fan nöjd
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har hänt två gånger, och jag mår illa bara jag tänker på det. USCH
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor i skorna och barfota på sommarn (om det är varmt)
26. Är du social? Oftast. Men inte med mina föräldrar
27. Vilken är din favoritglass? Magnum classic
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sätta in på ett konto och spara till bostad i framtiden. Eller jävlat impulsköpa en Maserati
29. Tycker du om kinamat? Nja, jag vet som inte hur det smakar. Sushi är gott, men det kanske är japanskt?
30. Tycker du om kaffe? Egentligen inte, men man drick ju för å va coool! Eller hur?
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller oboy eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster, kan inte sova på nån annan
33. Kan du spela poker? Näe, inte riktig poker
34. Tycker du om att mysa? Jaaaaaa he är ju de bästa man gör här i livet!
35. Är du en beroendemänniska? Så vitt jag vet så är jag inte beroende av nånting... kanske choklad då 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää! men en som fyller år dagen efter!
37. Vill du ha barn? Ja, men måste bli vuxen och skaffa karl först
38. Kan du några andra språk än svenska? Jåda
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej det har jag inte
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ätbara saker såsom choklad, godis och mat
42. Äger du dyra smycken? Nej, bara ett par diamantörhängen som jag ärvde av mormor
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett äpple
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha det måste vara Peder!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ska jag välja ett? Vadå välja? Jag har ett ärr tvärs över bröstet som jag fick av våran katt när jag var 10
47. Vad har du för ringsignal? The kooks - She moves in her own way
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, men har nog vuxit ur de flesta..
49. Flirtar du mycket? Nej det tror jag inte?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Lillberget, utanför Lizas hus
51. Kan du byta olja på bilen? Ja faktiskt
52. Har du fått fortkörningsböter? Negativt
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ljudet av ditt hjärta
54. Läser du dagstidningen? Jajemän
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä, men får hem Trucking en gång i månaden
56. Dansar du i bilen? Inte alltid
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev min autograf i Norran över en bild på en tjej med en blombukett i handen
59. När var du i kyrkan senast? I fredags på skolavslutningen
60. Vilka personer utmanar du? Dom som har lika tråkigt som jag

jättekul


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag visste inte att du var rädd för robotar!

Du fick väl även panik över KNÄPPSKORVAR (den icke-mänskliga varianten)?

2009-06-17 @ 19:36:41
URL: http://modernjournalistik.blogspot.com

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0