Detta jävla omättliga behov

När man jobbat ett tag så börjar tankarna flyga iväg till härliga tider då man får fet lön, hehe.

Min lilla önskelista:
- iPhone, som jag troligtvis ska köpa när jag får lön för mitt slit
- Utlandsresa till hösten
- Platteve
- Nytt golv. Haha, udda va?
- En ny systemkamera, med blixt tack
- Mini laptop, typ 10 tums skärm
- Ny musikanläggning, med smidigare mixerbord

Sen finns det ju sånt man vill ha såsom en het bil lagom till nästa vår, egen lägga i nån stad och en hemmastudio. Men it fan blir man lyckligare av he?

Ayo Technology - Molow

Mycket snack och liten verkstad. Tack för mig, nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp. HÄHÄ  /Julia the materialgirl


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0