HELOW

Idag städar jag mitt rum, slänger ut massa gamla saker, dammtorkar, skurar- you name it! Det kommer bli så fint och inbjudande :) Senare idag kommer pappa och hämtar mig med motorcykeln, vi får se om vi övningskör något idag men förhoppningsvis. Ska även skriva två uppsatser idag som ska in idag (bra framförhållning), men det känns inte så viktigt tycker jag.

Och jag känner att jag kommer vara jävligt blek och risig till balen för att det har varit så pissigt väder på senaste tiden. Men he bli väl brun utan sol haha, dock får man passa sig för att se ut som en morot typ. Och klänningen ska jag även sy in nå pinnar i idag så den inte sjunker ihop och åker ner, det vore ju olyckligt.

Jag har funderat nu, och jag ska nog köpa en iphone. För dom är ju faktiskt riktigt snygga och har otroligt många funktioner. Dock är ju touch en risk, jag menar.. man vet ju inte om man råkar ringa upp nån? Som jag hade på min förra telefon, det är fan farligt. Eller skicka ljudinspelningar utan att man vet om det...!

Nej, tillbaka till städningen. På måndag blir det jobb och det ska bli UNDERBART. Jag älskar pengar <3 Och jag älskar vad man kan göra med pengar!


/J.



Battle for the sun - Placebo

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0