It's the end of the plant as we know it

Herregud va bra helgen var. Började med 7 timmars paddling i torsdagskväll, potent middag 02.00 och värme från en bastuvagn och övernattning under bar himmel i Lomträsk med mysgrabbarna.
Sen begav jag mig till stugan och Isabell kom dit och gjorde mig sällskap. På kvällen kom en hel epa-last med ungdomar, Maja, Linn, Elin, Fredde å Ted. Det var himla roligt, nästan som en liten klassåterträff.
Vi körde ner till Trollforsen och träffade hockeylegender och gam-folk som var trevliga. BUSIGT!
Har dock lite dåligt samvete från att jag ljög om min ålder.. Hehe.

     

Lördagen var seg, jag var mör efter paddlingen. Adam kom och körde oss till Moskosel på kvällen, där vi bastade gode hårt! Lördagkvällen avrundades med filmen Benjamin Buttons otroliga liv. Jävulst bra!

Sen hände det inte så mycket på söndagen, jag hade vanlig söndagsångest och gick mest omkring och var trött och rastlös. Tur att jag tog mig ut och fota lite sen på kvällen. He behövdes som!


(SOMMARN KOM TILL SLUT)

Idag är det måndag och jag har tjänat pengar och fått brunare armar,
IMORGON ÄR SISTA PLANTDAGEN!
Känns väl inte allt för dumt.

Man kan väl som sammanfattningsvis säga att jag är förbannat nöjd!
Och jag vill även hälsa grattis till våran granne Göran som idag fyller 85 år! GRATTIS GÖRAN! Du ä fö häääli mannen!

Nu äre dags för mig att duscha! Svetten flödade lite idag, he kändes bra!

/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0