The baale

Det var jättemånga som var fina på balen, och många verkade ju ha kul. Måste tacka Anki för hårhjälpen
Själv tyckte jag det sög, kanske för att sånt där känns så otroligt överdrivet och stelt. Man ska låtsas vara glad och äta mat med konstigt namn, som inte smakar gott. Sen är det tydligen meningen att man måste supa ner sig för att ha kul? Jag vet inte, men det såg då ut som det. Huvva vilka otroliga obehagskänslor jag fick under hela kvällen, det där är verkligen INTE nå för mig. Dock hade jag ju som inte så höga förväntingar på kvällen, men det kunde nästan inte ha blivit värre.
Känns bra att veta det nu i alla fall!


Joel och Julia hoppar ut ur en Cadillac


Jag och Lasse står och ser glad ut

Idag är det skolavslutning och student, det är trevligt att se. Mest för att jag är ledig! GU SÅ FÖRBANNAT SKÖNNT!


He fira vi med lite Reel big fish!

Ha en bra sommar och framtid everybody! TJYSS
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0