VAD ÄRE FÖR JÄVLA SPECIELLT MED BALEN?

Alla är jävlat galna. Dom ska ha löshår, dom ska gå ner 10 kg, dom ska skaffa pojkvän som tar studenten, dom ska köpa tjugo par skor som dom sedan väljer ut balskorna från, dom ska hyra en balbil som kostar multum, dom ska fantisera och drömma om en kväll som är fan som vilken som helst. Det är bara en bal- på LAPPIS. I Arvidsjaur.

Jag säg då bara det, det är bara en tillställning där man ska va lite finare än vanligt. Man ska äta nå mat. Sen äre schlutt. Iallafall för mig. Int nå jävla "måst-fastna-på-bild-och-bli-taggad-på-facebook".Tack och hej /Julia

URSÄKTA MIG, MEN JAG BLIR SÅ UPPRÖRD ÖVER DAGENS UNGDOMAR. hahah

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0