INTE I ORDNING

Igår var det en underbar dag, solen sken och skotern gick mer än bra.
Men i morse när jag vaknade hade jag världens hosta och ont i lungorna typ, det gick inte att andas i ordning. Inge Vittjåkk för mig.. Steg iallafall upp och drack lite te och såg på Scrubs.
Sen har dagen varit seeeg............
Vädret var grått, jag hade huvudvärk och Rakko ville inte ens komma in och göra mig sällskap!

Jag har sovit i över två timmar nu på kvällen, det kändes konstigt. Nu ska jag strax ta ut min tacopaj ur ugnen och kanske se på Titanic ELLER Scrubs.

Nån gång måste man ju nå botten också, att rent känna att man lev.

TJYSSAR
/Elina


Kommentarer
Postat av: julia

Du ser ut som en sån här rik snubbe i "Cribs" på MTV, med vrålåken i bakgrunden ;)

2009-03-05 @ 20:57:19
URL: http://vivetit.blogg.se/
Postat av: elina

jag är ju livsnjutarN själv!

eller kanske riknegern på mtv :)

2009-03-05 @ 21:24:46

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0