Jag LEVER. Jävlat!

Jävlar vilken mysi kväll he var igår..
Det började med att jag tankade skotern och begav mig iväg mot Isabell. Där for vi och körde till Boksel, sen tillbaks till en kåta närmare Abborr. Där grillade vi pinnbröd, korv, åt dumlekakor, myste och prata ut
Efter det körde vi tillbaka till Issas place och bastade! GODE SKÖÖÖNT!
Mitt i natten började vi sjunga singstar också, haha. Ted är som kung på deT.
Men när klockan började närma sig ett så rullade jag och Emil hemåt. Å ja säg då bara det, FYFAN VA KYLIGT! He var fan -18, jävlat uppfriskande. :)
     

Åh jag vill inte att vintern ska ta slut.. Buhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiii

NU SKA JAG UT I SOLEN!
/Elina

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0