Måndag och matteprov

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ MIG SJÄLV! Jag är arg för att jag känner mig korkad när jag inte klarar ett tal som någon annan klarat. usch. Jag har ångest, vill göra om provet. Men det går inte, och nu får jag bara acceptera det som det är, hoppas iallafall på vg.. blää :(  Idag fyller som sagt Joel år, och jag ska bege mig ut på presentjakt typ snart. Mamma skickade en present nyss, och jag känner att jag vet inte vad jag själv ska ge honom. Vi firade ju nyss ett år och då fick han en liten sak. Sen ska jag sätta mig och plugga historia, för att jag har prov på onsdag och det suger. Sen så måste jag även plugga franska, engelska och naturkunskap. Jag hatar mitt liv när det är stressigt och fyllt av icke-lediga kvällar. Sen så ska man ju hinna vara social också, men det skiter sig jämt. Jag är ändå så osocial man kan bli iallafall :P

Nej, jag märker att jag är lite irriterad. Kanske dags att ta lite fika, och få tillbaka energin. Just nu suger allt, förutom vädret :)

//JULIAHOLMSTRÖM



Tänk ändå om det vore sommar nu, då skulle jag va glad.


Kommentarer
Postat av: elina

ååh va små vi var! fast, jag är typ lika liten än :)

JAA JA VILL HA SOMMARRRR!

2009-03-16 @ 21:46:21
URL: http://vivetit.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0