Stor snus = liten snopp?

Gokväll allesammans. Idag har varit en väldigt bra dag.
Började med att skotta lite runt skolan och gick senare in och hängde lite i garaget med dom andra.
Gjorde inte nånting.
Vi fick 2½ timmes lunchrast, så jag och Nina vandrade till Dollarstore och SHOPPADE<3!

Jag köpte;
1 jättefin te-mugg, som jag ska ha på skolan - 10:-
3 kakpaket - 20:- (det var: havreflarn, syltkakor och vaniljdrömmar)
1 stor påse Maltesers - 30:-
1 pkt mkt goda, färska chokladkakor - 10 :-
1 turkos-glittrigt bälte, som kmr matcha min underbara
skoluniform så jäkla bra! 10 :- kostade det.

Efter den otroliga shoppingen gick vi raskt till skolan, åt lunch och sedan kokade vi hallonté och fikade i vårat lilla omklädningsrum. Jag passade även på att ordna grävmaskin-affischen och bilbilderna lite mer estetiskt tilltalande på anslagstavlan.

     

Så småningom började vi om. Fikat och all mat gjorde mig BAJSNÖDIG! Så ja, jag fick göra vad som krävdes. Himla skönt!
På förmiddan hade en mekaniker fixat spakstyrningen på L50:n, så vi fick testa lite mer high-tec driving, if you know what I mean. Körde med plogbladet, som vi sen fick fixa för att NÅGON kört lite väl hårt med det.
Och det var faktiskt inte jag den här gången!
     

När jag kom hem skottade jag med Valtran och åt gode go palt. Så nu är jag ganska mätt och utmattad.
Sitter och lyssnar på Sondre Lerche - Modern nature.
SKÖN!



Det var min onsdag. Och det blir nog ingen basket för mig ikväll.
Eller jag vet inte än. Kanske!
PUSS Å KRAM! /EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0