Tisdag, ett virrvarr

Dagen började med att jag trött vaknade upp hos Elina, och vi gick ner och gjorde gröt(rejäl frukost för en lång dag). Sen så åkte jag och elina iväg på snyggpolarisen hennes, hon ikväll skoterkläder och jag chinos och jacka, haha. MEN ja frös inte iallafall.
När vi kom fram till station så skulle jag hämta min snowboarddress, men den jäveln var i Skellefteå så Elina fick åka utan mig till Vittjåkk. Kvar satt jag och var arg på allt och alla. Sen när jag hade bytt om och satt mig i bilen (jag var dessutom sen), så glömde Helene och pappa bort mig.... KUL. Så jag kom sent, det gjorde jag. Men what the hell :P

Kvällen har jag spenderat framför datorn och teven, borde verkligen plugga. Det får väl bli en lång natt det här, om det är någon som orkar hålla mig vaken vill säga (?). Ska göra två franskaläxor, uppsats, träna engelskaläxan, räkna matte, öva på ett engelskaspeech till imorrn (som jag dessutom inte skrivit än), osv.

Jag har kastat mobilen i marken av ilska, och nu är högtalaren spräckt. YAY :) Dags för en ny kanske, om plånboken tillåter. Och en ny dator, och maaaaassa massa pengar också. Katching!

Det är så mycket man vill hinna med här i livet. Jag tänker kanske alldeles för mycket, och ibland känner jag verkligen hur min kroppstemperatur stiger några grader, för hjärnan (och hjärtat) går på högvarv. Vad vill jag egentligen? Är det såhär jag vill ha det, eller kan jag få det bättre på ett annorlunda sätt? Vad är egentligen livet, om man inte lever för någonting? Vad lever jag för egentligen, vad är viktigt? Vem bestämmer över mig, varför är jag så begränsad bara för att jag lever inuti ramen som någon annan byggt? Jag vill veta syftet med att leva, för ibland vaknar jag upp på morgon och vill bara somna om. Viljan måste finnas för att man ska vilja fortsätta. Något ska sporra dig till nya utmaningar och

Jag siktar mot nya mål. För sommaren, för framtiden, för livet. Och för mig själv.

Don't be ashamed of your scars, let them make you strong.
Don't blame yourself if everything you do goes wrong.
Life goes on, you're not alone.


  

Snart är det sommar, då JÄVLAR alltså. Det ska va gott att leva, annars kan det kvitta liksom ;b
Life's gonna make a turn and I'm gonna glance towards the lights. Sena, heta sommarnätter come to mama.

//JULLAN

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0