Finfredag är bäst

Oj, oj. Oj..oj, oj så skönt med helg. Imorgon är det födelsedagskalas för LIZA som fyller arton år. He kom no å bli kul.
Va hände idag då? Nja. Inte mycket. Jag var arbetssam på svenskan och engelskan trots att jag var jävligt trött. Matten gick också bra, jag tror Alice gillar mig och Petter.
Efter en gode skön fiollektion så träffade jag min ena bror Joel. (dom kom änteligen hem idag!!)
Jag fick en fin gåva, Elizabeth Ardens 5th avenue. Smells goooood. Gracias!

Nä hörrni, nu ska jag ta och lägga mig och läsa nyaste numret av Trucking å ba typ CHILLA! Kanske slår man igång ett avsnitt Scrubs. Hmmm.................schjooooou!
Het man Elina så finns he stor chans att he bli så ;)

Ha en fin helg eller dra åt helvetet
You choose!



/EHJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ha du för nån nyklänning va? :O

2009-05-08 @ 21:19:17
Postat av: Anonym

den på bildn?

2009-05-08 @ 22:31:35

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0