Glöd

Jag inser lite då och då att jag har det så bra. Jag kan något som de flesta inte kan hantera. Jag är en helt vanlig tjej, lever ibland bakom andras skuggor som tror sig vara något. Men när det kommer till musiken, så finns det inget som slår den. Det är det  bästa jag vet och det kan ingen ta ifrån mig. Därför skiner solen igen då och då, och då blir jag påmind om att jag finns, att jag är. Och det spelar ingen roll hur många gånger ni säger att ni inte gillart ;) AJ DÅNT KÄR.

Imorrn ska jag sjunga med Erik heela dagen, och det ska bli underbart. Sen tillbaka för att lyfta taket så att säga. Puss, och som Elina sa; Ha en fin helg eller dra åt helvete! /Julia


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0