Grekisk sallad + Zorba's dans = UNDERBART

Jag kom hem från Kreta igår natt. Alltså så jävla klockren semester! ÅÅÅ! Jag vet inte vars jag ska börja.
Det har varit varmt och soligt. Jag och Isabell har varit ute på äventyr och träffat massa trevligt folk, bland annat Martin som var bartender på Eclipse. Han blev vår vän.
Och våra strandkompisar från Stockholm får vi ju heller inte glömma. Så jävla kul!






Köpte likadana skor som mamma köpte för 20 år sen då hon var på Kreta..
Vill vara som min mamma..







Jag saknar ALLT! Platanias är helt klart världens bästa stad och jag ska fan flytta dit efter gymnasiet.
Dom behöver nog gräva ner lite luftledningar i framtiden tror jag :)

Va tro du om he då?

Å snart är det sommar. Jag ska jobba, leva, fara till Stockholm, se Coldplay och göra mycket annat roligt/tråkigt.

Pengar ska jag tjäna, så jag kan köpa mig en bil. Helst en Passat. Dom är fina.

/SVENNEBANAN EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0