Helgen som var

Hellooow! Alltså gud ändå vilken topphelg. Det är tisdag och jag ler fortfarande.
Lizas födelsedagsfest i lördagsg var nog årets fest. Helt otroligt kul.
TACK SÅ MYCKET FÖR ATT JAG FICK KOMMA PÅ DIN FEST LIZA!
Sånt här lev man länge på ska ni veta.

Och söndagen var faktiskt jävligt bra. Vaknade upp vid nio och mådde fint. For till Liza ganska tidigt och fikade, och det var nog kanske den godaste kladdkakan jag nånsin har ätit. Alltså en speciell krämighet som bara KAAH i munnen. Topp-god.
Efter det for vi ut på en liten tripp.
Först, nån gång mitt på dan, hamnade vi på ok-frasses och 22.15 lämnade vi Burmabron. (utanför Moskosel alltså)
He var mysigt.

                             

Åj, många bilder på en söndag (och inte så mycket ångest)

Nu ska jag käka pitabröd och renskav, HARE!

EHJ

Kommentarer
Postat av: LIZA

HE VAR SÅ SJUKT ROLIGT ATT DU KOM! BÄSTHELGEN!

2009-05-12 @ 17:53:41
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: jag,

tack så mycket för den fina helgen liza! dock längtar man ju till man själv blir 18! ;)

2009-05-13 @ 12:21:44

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0